They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

Widzisz posty znalezione dla zapytania: Synchronizacja gaźników





Temat: WTYCZKA.PL-SUZUKI RF600
WTYCZKA.PL-SUZUKI RF600
SUZUKI RF600 Czasowo w Polsce na niemieckich numerach, rocznik 03.1994.
Bezwypadkowy, drugi właściciel. Stan idealny, opony przód 70%, tył 50%. Z
poważnej ręki, spokojnie jeżdżony. Technicznie wszystko O.K. Kontakt woj.
opolskie tel. 0 508 813 452 Na życzenie i wcześniejszym kontakcie
telefonicznym oględziny i możliwa jazda próbna (po okazaniu prawa jazdy).
Odbiór po zapłąceniu na miejscu. Dla poważnie zainteresowanych możliwość
wysłania na adres e-mail zdjęć. Szczegóły pod numerem telefonu.
motor świeżo serwisowany (nowy łańcuch napędowy +2 zebatki, nowe klocki-
komplet, synchronizacja gaźników, nowe świece)  

http://www.wtyczka.pl/index.php?page=v_ogloszenie.php&id=9714

Obejrzyj więcej postów





Temat: pomoc w tlumaczeniu ( motoryzacja )
Zakupilem sobie w US Honde CX hehe i trzba troche go podregulowac, a nie
w zab nie znam pojec specjalistycznych.
Prosilbym o przetlumaczenie kilka zwrotow ,  slow lub przekierwoanie
mnie do stron gdzie takie slowa moge sobie przetlumaczyc

- regulacja zaworow
- synchronizacja gaznikow
- swiece zaplonowe
- luz zaworow
- nie schodzi z obrotow ( silnik )
- nie wchodzi na obroty ( silnik )
- Uklad odpowietrzania skrzyni korbowej
- mechanizm ssania

dzieki piekne

Obejrzyj więcej postów





Temat: pomoc w tlumaczeniu ( motoryzacja )

"misiek" <michaelaugustyn@gazeta.plwrote in message



Zakupilem sobie w US Honde CX hehe i trzba troche go podregulowac, a nie w
zab nie znam pojec specjalistycznych.


Mysle sobie, ze dostaniesz w PL instrukcje po polsku jesli poszukasz...


- regulacja zaworow


valve [clearance] adjustment


- synchronizacja gaznikow


carbs/carburetor synchronization


- swiece zaplonowe


spark plugs


- luz zaworow


valve clearance


- nie schodzi z obrotow ( silnik )


gets stuck in high RPM


- nie wchodzi na obroty ( silnik )


fails to rev up


- Uklad odpowietrzania skrzyni korbowej


 crankcase breather


- mechanizm ssania


choke (ssanie)
fuel intake system (jako calosc)

<eM eL<


Obejrzyj więcej postów



Temat: Sprzedam Intruza 1400
Sprzedam Intruza 1400

Rok produkcji 2000
Przebieg [w km] 33000
Pojemność silnika > 750ccm
Kolor Zielony
Suzuki VS 1400 Intruder rok prod. 2000. Jest to wersja USA. Motocykl jest w
bardzo dobrym stanie i w pełni przygotowany do sezonu (synchronizacja
gaźników, wymiana płynów itp.). Kierownica jest zmieniona na szerszą
(wygodniejszą niż oryginalna), wymieniłem również przewód hamulcowy na
stalowy. Poza tym motocykl ma bagażnik, sakwy ze stelażami, gmole, piórnik,
dodatkowe chromy, dwa komplety wydechów i parę innych drobiazgów . Możliwa
zamiana na VS 800 po 1995 roku. W motocyklu zamontowany jest profesjonalny
zestaw (sprowadzany z USA specjanlie do tej wersji) podnoszący moc silnika
(około 25 KM w porównaniu do seryjnego Intrudera). Przyśpieszenia naprawdę są
imponujace. Maksymalny moment obrotowy wynosi 125Nm na tylnym kole. Motocykl
jest ekonomiczny, w trasie spalanie około 5,5l/100km. Moc silnika była
sprawdzana na hamowni . Istnieje możliwośc powrotu do oryginału.
tel. 608-165-451

Obejrzyj więcej postów



Temat: koszty motoru / posiadanie i korzystanie
dokladnie, najwazniejszy jest przebieg, bo wraz z duzym przebiegiem idzie
wiecej na serwis.
Ja mam Honde VT 750 DC (BlackWidow)
Ja np jezdze malo (jakos tak wychodzi) w zeszlym sezonie wyszlo jakies 6 tys
km. Co za tym idzie mialem jeden serwis, ktory wykonalem we wlasnym zakesie,
znaczy wymienilem olej (130 PLN) + filtr oleju (40 PLN). Co okolo 500 km
smaruje lancuch (30 PLN i idzie mniej wiecej dwa na sezon) do tego jedno
czyscidelko do smaru, ja uzywam Castrola (30 PLN i jeden starczyl mi na sezon)
do tego OC + NW ok 100 PLN/ rok no i benzyna jezdzac po miescie wychodzi jakies
6- 7 litrow / 100 km (co daje jakies 400 litrow paliwa na sezon, ale trzeba
wziac pod uwage, ze jezdze tylko 6 miesiecy w roku, wiec wychodzi ponad 60
litrrow na miesiac a wiec jakies 200-250 PLN miesiecznie). I to chyba tyle
kosztow z moje strony.
Ale jezdzac wiecej koszty rosna nielinniowo :)
Bo po 12 tys km chyba do wymiany jest zestaw napedowy, ktory kosztuje okolo 1
tys PLN, do tego dochodzi wiekszy serwis z synchronizacja gaznikow i
sprawdzaniem czegos tam ktorego sam nie potrafie wykonac wiec koszty juz o
kilkaset PLN s wieksze, no i to co najbardziej bije cene, czyli koszty paliwa.
Tak sie ksztaltuja wydatki w moim wypadku
A teraz jakby doszla do skutku wyprawa motocyklowa to musze dokupic sakwy
tekstylne + stelaze + troszke wyposazenia do moto, to na samo to mysle ze
powinno starczyc dodatkowo 500 - 600 PLN i do tego trasa ma liczyc 1300 km wiec
trzeba doliczyc tez paliwo.
Pozdrawiam Obejrzyj więcej postów



Temat: Synchronizacja gaźników
Synchronizacja gaźników
Witam w sumie to nie opinia ale pytanie.. wyrwalem gaźniki z cbr-a f3 ame
wersja kalifornia przeczyscilem , pływaków i iglic nie ruszalem ,mieszanek tez
bo sie nie da wszystko fabrycznie zaslepione.. wsadzilem ... i zaczol dziwnie
pracowac na wolnych tak jak bu jakis cylinder nie domagal ..wyregulowalem go w
takim stanie na wakuometrach i niestety nic ..aaa i na ssaniu na zimnym pracuje
ok.na wysokich tez wkreca sie super zero dziur ale wolne do kitu i praca
dziiwna taka nie chondowska..moze ktos ma pomysl bo mi sie juz po x prubach
powoli konczą.dzieki z gory i pozdrawiam. Obejrzyj więcej postów



Temat: Dobry, sprawdzony serwis - Wawa
Dobry, sprawdzony serwis - Wawa
Właśnie....mam trochę pierdół do zrobienia w swojej Aprilce. Głownie
synchronizacja gaźników plus parę drobiazgów.
No i pytanie - do kogo z tym uderzyć? Tak, żeby nie wracać codziennie na
poprawki i tak, żeby w portfelu coś jeszcze zostało.... Obejrzyj więcej postów



Temat: Regulacje XJ600 Diversion - Sporo pali
Regulacje XJ600 Diversion - Sporo pali
Kupiłem XJ600 Diversion zdławioną do 25KM. Następnie poddałem ją odblokowaniu
czyli usunięcie tulei dystansowych niepozwalających przepustnicy ssawnej
otwierać się na maxa. Iglice umieszczono wg ustawień katalogowych, mieszanka
tez wg katalogu. Synchronizacja gazników itp. Mimo tych działań spalanie
wynosi 7,5-8l/100km przy spokojnej jezdzie w gronie turystycznyucvh moto przy
prędkości 100km. W żaden sposób nie mogę dojść co zrobić aby spalanie wróciło
do katalogowej wartości. Kumplowi taka yamaszka ktora nie była tłumiona nigdy
spala ok. 5lirow przy spokojnejh jezdzie.
Poradzcie mi co jest przyczyna tak duzego spalania? Obejrzyj więcej postów



Temat: Kupilem moto i chce go przygotować do sezonu ale..
Nie znając marki motocykla trudno coś powiedzieć na temat danych serwisowych.
Tak po krótce olej co 6000 km lub co 12 miesięcy,świece zapłonowe co roku, filtr
oleju, regulacja, synchronizacja gaźników, sprawdzanie luzów zaworowych (w
zależności od potrzeby), wymiana lub czyszczenie filtra powietrza. Płyn
chłodniczy i hamulcowy w zależności od potrzeby. Klocki i zestaw napędowy musisz
jusz sam zweryfikować czy nadaja się do wymiany. To chyba było by na tyle , może
coś przeoczyłem, jeśli tak to dopiszcie.
Podsyłam Ci tutaj linka z manualem, jeżeli chcesz to ściagnij, dość duże pliki
ale można się z nich wiele dowiedzieć (masz tam kompletne dane serwisowe do
Twojego moto).
Pozdro
ursa.irk.ru/manual/
Obejrzyj więcej postów



Temat: pytanie??
pytanie??
Witam
Mam pytanie odnosnie bandita 1200s, czy to normalne ze bardzo dlugo trzeba czekac az zagrzeje sie silnik, szczegolnie gdy temperatura jest nie za wysoka na zewnatrz? I jeszcze jedno nawet na ssaniu po jakims czasie gasnie i plywa na obrotach. Czy w takiej sytuacji konieczna jest synchronizacja gaznikow? Dzieki za odp, pozdr Obejrzyj więcej postów



Temat: Lublin - dobry serwis, synchronizacja gaźników...
Lublin - dobry serwis, synchronizacja gaźników...
Mam pytanie do ludzi z Lublina i okolic. Znacie jakiś rzetelny i sprawdzony
serwis motocyklowy
który możecie polecić? Mam do regulacji zawory i
synchronizację gaźników, gdzie w Lublinie lub okolicy mogę to zrobić? I
orientujecie się może jaki jest koszt takiej usługi? Obejrzyj więcej postów



Temat: Synchronizacja GSXF750
Synchronizacja GSXF750
Mam problem z synchronizacją gaźników w GSXeFie 750 (`97), ustawiam lewe,
ustawiam prawe - jest OK. W momencie jak próbuję ustawić pary obroty skaczą
na 3000 i za nic nie można ich obniżyć. Może ktoś spotkał się z takim
problemem. Dzięki za pomoc. Obejrzyj więcej postów



Temat: Zła synchronizacja-AWARIA........ ??????
w zasadzie nie ! lecz caly pic polega na tym jak dlugo taki silnik juz pracuje
z rosynchronizowanymi gaznikami jesli bardzo dlugo to moze w niewielkim
stopniu odbic sie na trwalosci jednostki napedowej .nalezy przedewszystkim
sobie odpowiedziec co to jest synchronizacja gaznikow i na czym polega a
odpowiedz sama ci sie nasunie pozdrawiam mam nadzieje ze pomoglem -kojot Obejrzyj więcej postów



Temat: problem z zapalaniem
Gość portalu: dawid napisał(a):

> gośc w serwisie powiedział że musze na 2 minuty przed odpaleniem ustawić
kranik
>
> na PRI coś w tym jest bo zapaa szybciej...nasuwa sie jednak oczywisty wniosek
> coś z układem paliwowym...na chłopski rozum: regulacja i synchronizacja
> gażników..co myślicie ma to sens?

Jeśli nie robiłeś tego po zimie - to ma to sens - i to spory!
Obejrzyj więcej postów



Temat: problem z odpaleniem
problem z odpaleniem
Witam mam motocykl zxr 400 L gdy go kupiłem chodziło wszystko dobrze postał
parę miesięcy odpalałem go ale palił tylko na ssaniu gdy wyłanczałem ssanie
to gasł podobno to była synchronizacja gaźnikow oddałem na serwis ale serwis
dalej nie moze go odpalic mówią ze nie da sie idealnie ustawić gaźników ale
ustawili w miarę dobrze ale dalej nie moga odpalić podobno ma przebicie na
świecach ale świece kupiłem nowe ale fajki mam dwie zniszcznoe czy to moze
nie odpalac od fajek czy jakaś inna przyczyna ? a moze macie fajki do zxr 400
L bo w serwisei powiedzieli ze jedna fajka kosztuje 169 zł i trzeba
sprowadzac z Holandii Proszę o odpowiedzi Pozdrawiam Obejrzyj więcej postów



Temat: pytanie do dziewczyn z Gliwic i okolic
U mnie było podobnie,tylko że nawet nie zagadał silnik przez chwilę.Kręcił dość
długo i w końcu bateria się poddała.Pojechałem na stację paliw ,kupiłem
samostart i za drugim przekręceniem zapalił.
Samostart kosztuje ok 11-12 zł.Należy go rozpylić na filtr powietrza,lub
bezpośrednio w kolektor ssący.Najlepiej przeczytaj wcześniej ulotkę na nim
zamieszczoną.Powodzenia.

PS Serwis po odpaleniu i tak mu się należy,bo to strzelanie... Kiedyś Virago tak
mi się zachowywała po zimie.Czyszczenie i synchronizacja gaźników.
Obejrzyj więcej postów



Temat: Redukcja biegow
A zatem moj motrek jest jak nowy! Synchronizacja gaznikow i wymiana lozyska
kierownicy uczynily cuda! Ale ma teraz Cebula kopa! Jak sie latwo skreca! I jak
malo konsumuje! Normalnie bomba! Co do skrzyni/zmiany biegow to nie za bardzo
wiadomo co to bylo, ale jak jechalam taka zachwycona nowymi osiagami to przez
przypadek nie do konca wcisnelam sprzeglo i zredukowalam 2 biegi na raz. Jak sie
tylko zorientowalam to wyprobowalam ponownie i dziala! Musze jeszcze dobrze
wyczuc co i jak,ale w kazdym razie jest to mozliwe. Malz twierdzi, ze on w moim
moto do konca wciska i redukuje bez problemow, ale cosik mi sie zdaje,ze jemu
sie tylko tam wydaje
Obejrzyj więcej postów



Temat: lista obecności :)
obecny - koszty eksploatacji cd.
witam! tak też myslałem... mi także koszty eksploatacji wychodza na poziomie
auta z silnikiem V8 o pojemności tak z 5,7l :)
A teraz tak na poważnie to już wiem że za przegląd i OC+NW w tym roku zapłacę
około 130zł.
Oponki juz leżą w garażu (2 na tył i 1 na przód Battlax BT56), klocki muszę
kupić, za 2 000 km czeka mnie wymiana oleju i świec a i synchronizacja gaźników
by się przydała... Makabra moto kosztuje więcej niż ja! :)

PZDR! Obejrzyj więcej postów



Temat: Sprzedam Intrudera 1400
Sprzedam Intrudera 1400
Marka Suzuki
Rok produkcji 2000
Przebieg [w km] 33000
Pojemność silnika > 750ccm
Kolor Zielony
Suzuki VS 1400 Intruder rok prod. 2000. Jest to wersja USA. Motocykl jest w
bardzo dobrym stanie i w pełni przygotowany do sezonu (synchronizacja
gaźników, wymiana płynów itp.). Kierownica jest zmieniona na szerszą
(wygodniejszą niż oryginalna), wymieniłem również przewód hamulcowy na
stalowy. Poza tym motocykl ma bagażnik, sakwy ze stelażami, gmole, piórnik,
dodatkowe chromy, dwa komplety wydechów i parę innych drobiazgów . Możliwa
zamiana na VS 800 po 1995 roku. W motocyklu zamontowany jest profesjonalny
zestaw (sprowadzany z USA specjanlie do tej wersji) podnoszący moc silnika
(około 25 KM w porównaniu do seryjnego Intrudera). Przyśpieszenia naprawdę są
imponujace. Maksymalny moment obrotowy wynosi 125Nm na tylnym kole. Motocykl
jest ekonomiczny, w trasie spalanie około 5,5l/100km. Moc silnika była
sprawdzana na hamowni . Istnieje możliwośc powrotu do oryginału
tel: 608-165-451 email: dca@poczta.onet.pl
Obejrzyj więcej postów



Temat: Pomóżcie!! CBR900 RR gaśnie po odpaleniu
Szczerze mowiac to ja sie wogole nie grzebie przy motorze (ewentualnie drobne
naprawy). A nie wydaje mi sie zaby synchronizacja gaznikow byla prosta naprawa
i jeszcze jedno gdybym mial duzo hajsu to bym nie jezdzil cbr600f2 tylko
fireblade z 2002r !!! Pozdrawiam!!! Obejrzyj więcej postów



Temat: Filtry paliwa,czy stosujecie?
W tamty sezonie nie stosowalem i podczas jednego sezonu dwa razy czyszczenie i
synchronizacja gaznikow!!! W tym sezonie zalozylem i nie mialem do tej pory
zadnych problemow!!! Zakladajecie filrty paliwa!!! Obejrzyj więcej postów



Temat: Do redakcji Suzuki GS550E 1980r
a nie wystarczy ponowna regulacja i synchronizacja gaźników? Ma ktos może do
sprzedania wakuometrów(mierniki podciśnienia). Obejrzyj więcej postów



Temat: Synchronizacja gaznikow
Synchronizacja gaznikow
Witam.Czy moglibyscie wkleic pare linkow do artykułow nt synchronizacji?
Posiadam ksiazke R.Dmowskiego "gazniki motocyklowe" ale chcialbym przecztac
jeszcze pare artykulow gdzie jest to szerzej omowione.Dzieki... Obejrzyj więcej postów



Temat: drag star 1100
drag star 1100
Witam mam pytanie co ile przeprowadza się regulacje zaworów w
dragstarze 1100 wymiany oleji itp synchronizacja gaźników czasami
przy ujęciu gazu strzeli w rury czy konieczna jest w tym przypadku
synchronizacja czy tak ma być dzięki i pozdrawiam Obejrzyj więcej postów



Temat: Moto nie ciagnie jak za dawnych czasów:)
Według mnie wystarczy synchronizacja gaźników i będzie OK. Obejrzyj więcej postów



Temat: Zła synchronizacja-AWARIA........ ??????
Zła synchronizacja-AWARIA........ ??????
Witam wszystkich!.Mam pytanko czy zła synchronizacja gaźników może prowadzić
do awari silnika?
Obejrzyj więcej postów



Temat: problem z zapalaniem
gośc w serwisie powiedział że musze na 2 minuty przed odpaleniem ustawić kranik
na PRI coś w tym jest bo zapaa szybciej...nasuwa sie jednak oczywisty wniosek
coś z układem paliwowym...na chłopski rozum: regulacja i synchronizacja
gażników..co myślicie ma to sens? Obejrzyj więcej postów



Temat: Czy Kawasaki ZX 10 to dobry motocykl
Dziękuje za wszelkie porady.Martwi mnie że do tego modelu akurat są drogie
części i częsty serwis.Ile może kosztować (mniej więcej) regulacja
zaworów,synchronizacja gaźników itd. Obejrzyj więcej postów



Temat: Jak oddławić SUZUKI GSX 600 F '1998
Tak jak podaje serwisówka. Regulacja zaworów i synchronizacja gaźników co 12 tys. Obejrzyj więcej postów



Temat: synchronizacja gaźników
synchronizacja gaźników
gdzie dobrze i tanio moge to zrobic??
pozdrawiam Obejrzyj więcej postów



Temat: Oszukany!!
Oszukany!!
W moim poście dotyczącym serwisu w Gdyni chciałbym opisać moją sytuacje, w
której zostałem oszukany! Jestem motocyklistą juz 10 lat. Dwa lata temu
zakupiłem motocykl sportowy marki KAWASAKI ZX6R. Po roku od dnia zakupu gdy
silnik odmówił posłuszeństwa, dostarczyłem go do serwisu "PROKAR" w gdyni w
celu naprawy 2 lipca 2004 roku. Pan Oskar(właściciel serwisu) obiecywał iż
motocykl zostanie naprawiony jak najszybciej. Motocykl stał w zakładzie cały
lipiec i sierpień by w połowie września odebrać go z warsztatu.(Koszt naprawy
2.600 zł.) Byłem zapewniany ze motocykl bedzie gotów za dwa tygodnie od dnia
dostarczenia, by po dwóch tygodniach ze za tydzień. I tak w kółko. I w końcu
odebrałem go po całym sezonie przed jesienią. Jednak nalegali by zostawić.
Wiedząc ze motor miałby cały sezon przestać w serwisie, poszukałbym inny.
Jednak Oskar Nalegał, że motor zostanie naprawiony szybko. Po odebraniu
maszyny musiałem dotrzeć silnik, więc moja eksploatacja do 1000 kilometrów
miała przebiegać bez wariackiej jazdy. Dostosowałem sie do tych poleceń i
potem po przejechaniu 1 tys. km przygotowałem motocykl na zimę. Następnie
wiosną pojechałem do "PROKAR-a" na wymianę oleju. Następne tysiac kilometrów
przebiegło w spokojnej turystycznej eksploatacji.I znów silnik odmówił
posłuszeństwa. Pomyslałem iz jest jakaś mała usterka, którą trzeba usunąć,
ponownie dostarczyłem busem motocykl do serwisu "PROKAR". Obiecali zająć się
jak najszybciej. Umową było skontaktowanie sie telefonicznie jaka jest
usterka i ile koszta powinny wynosić. Po kilku tygodniach których nie
otrzymałem zadnej wiadomosci z serwisu postanowiłem pojechać do "Prokara" i
dowiedzieć się. Panowie mówiąc ze zapomnieli, na miejscu wyliczali koszta,
które wyszły na kwotę 2.800 zł. Okazało się ze w motocyklu nastąpiło
całkowite zniszczenie silnika! Błąd mechanika próbowali zwalić na mnie winę,
iż motocykl był jezdzony do granic jego wytrzymałości. Kompletne bzdury!
Motocykl zapakowałem do busa i pojechałem do innego zakładu. W innym
mechanicy przejrzeli głowicę i powiedzieli, ze winą nie była "katownicza"
jazda lecz zła regulacja gazników i zle złozony silnik u "PROKARA"! W
motocyklu nastąpił wybuch i totalne zniszczenie silnika. Nie z mojej winy
jestem obciązony kosztami zwiazanymi z kupnem silnika. Dowodem tego ze silnik
nie był katowany, były potwierdzone przez innego mechanika wyjaśnienia ze
nagar zaworów był koloru czarnego a nie brązowego kiedy motocykl jest w
eksploatacji jazdy wyscigowej! Zle złożony i zła uregulowana synchronizacja
gazników doprowadziła do tego ze musze teraz poszukac i kupic silnik do
motocykla. Nieodpowiedzialność, niesłowność, i nieuczciwość ludzi ktorzy
pracują w serwisie doprowadziła do tego, ze mam problemy finansowe. Dlatego
chciałbym WSZYSTKICH MOTOCYKLISTÓW USTRZEC przed serwisem "PROKAR" w Gdyni.
Mam nadzieję ze nikt nie będzie miał problemów przez jakie ja teraz muszę
przechodzić. Przepraszam za tak długi post, ale mam nadzieję ze niektórzy
wezmą pod uwagę moją sytuację i nie będa mieli kłopotów przez tych
nieuczciwych ludzi w serwisie. Pozdrawiam motocyklistów szczególnie z
trójmiasta a także polski!
Obejrzyj więcej postów



Temat: Oszukany!!
YELLOW napisał: KRĘCIŁ MOTO ( MOTO NIE PIERWSZEJ
>
> MŁODOŚCI A TYM BARDZIEJ NA MOTO SPORTOWE ) DO TAKICH OBROTÓW ŻE REGENEROWANA
> PRZEZ NIEGO GŁOWICA A ZA CZYM IDZIE ZAWORY NIE WYTRZYMAŁY .

Myślę, że takie sytuacje powinieneś posłuchać z dwóch stron. Jak wynika z
postu, zapewne jesteś dobrym znajomym własciciela. Pisałem wcześniej, iż mój
motocykl był sprawdzony w innym zakładzie w celu odnalezienia przyczyny awarii.
Motocykl w zadnym przypadku nie był kręcony do wysokich obrotów. Opisywałem juz
moją sytuację iz nagar zaworów nie był z koloru brązowego, kiedy motor jest
uzytkowany "ostro". Według opinii innych mechaników, motocykl miałem dobrze
eksploatowany. Jeśli chodzi ci o "grzebanie" pod bakiem, nic takiego nie miało
miejsca. Przewodów tez nie ruszałem. Na motocyklach jezdze juz niemało czasu i
nie jestem laikiem w tych sprawach. Głowica była regenerowana w zakładzie i
pracownicy "prokar-u" powiedzieli ze nie bedzie problemu z tym. Przyczyną
spustoszenia silnika była zła synchronizacja gazników i zle złozony silnik. W
stawce były niemałe pieniądze i dlatego nikt w zakładzie nie brał na uwadze
reklamacji. Przeciez kazdy kto troche zyje na tym świecie, zrozumie sytuację
winowajcy. Naprawdę mało kto potrafi się przyznać obcej osobie do błędów, jesli
w stawce jest niemała kasa. Gdybym zepsuł silnik świadomie - nie pisałbym posta
na tym forum. Ale to nie było oczywiscie z mojej winy. Jeśli tyczy się
terminów, byłem mamiony obietnicami, które zlewali albo nie dotrzymywali ich na
wyznaczony termin. Dodatkowo motocykl przestał działać podczas jazdy a nie
po "naprawianiu" jak nazwał Yellow.(...) Motocykl ma tylko dwa kółka, więc
mogło tylne koło sie zablokować. Gdyby przyjechała policja na miejsce wypadku,
to oczywiscie by zargumentowali, "no tak, oczywiscie, chłopak jechał szybko
wpadł w poślizg i dlatego". I nikt nie dowiedziałby sie co mogłoby być
przyczyną. Jeśli chodzi o moją lekką wadę słuchu, to zapewniam Cie, ze nie mam
z tym zadnych problemów. Nie widzę powodu byś pisał o tym na forum. Być moze
ta nieprzyjemna sytuacja spotkała tylko mnie. Nie wiem. Opisałem tylko moją
sytuację jaka miała w tym serwisie.

Fighter napisał:
"Zalatwienie dzisiaj nawet calego silnika to jeden telefon wiec nie widze
problemu. Skoro czekales tygodniami to nie zalezalo tobie na jezdzie i na
zalatwieniu sprawy" Tak myślisz? A skad wiesz? Jak mozesz sądzić ze nie
zalezało mi na tym wszystkim? Byłeś przy tym? Piszesz ze silnik załatwia się
jednym telefonem. Spróbuj dwoma telefonami chociaz, zauwazysz ze tak łatwo nie
jest. Pisałem juz wszystko jak było. Post jest nieprzyjemny, jak widać. Mam
nadzieję ze trafiło się tylko mi. Nie chciałem by inny motocyklista miał takie
problemy jak ja, więc ostrzegałem.

Pozdrawiam! Obejrzyj więcej postów



Temat: KTM 950 Adventure
gdy bylem wlascicielem bmw (f650gs), pelen bylem achow i ochow pod adresem bmw.
nigdy przenigdy nie mialem najmniejszej usterki, motocykl palil zawsze bez
wzgledu na temperature i tortury, jakim byl poddawany. rajski obraz cokolwiek
bladl jednak, gdy zdarzylo sie porownac bmw do konkurencji. wystarczylo zestawic
parametry z lc4, by zauwazyc, ze bmw wazy 15% wiecej, ma mniej mocy (na kg), a
zawieszenie jest po prostu beznadziejne. nie inaczej jest z 1150gs. niby to
fenomenalna maszyna z reputacja niezniszalnej. entuzjastyczne opinie przychodza
jednak od majetnych (czyli bardzo dojrzalych) wlascicieli, po ktorych trudno sie
spodziewac czego innego po tym, jak wydali $18000 na swoj sprzet. zartem jest
mowienie o ponadprzecietnej konstrukcji, jezeli motocykl wazy 50 kg wiecej, niz
konkurencja, a silnik generuje 20hp mniej z wiekszej objetosci (gs: 86hp, tiger:
108hp). moment jest wyrazny, stad jesli marzy ci sie jazda na kole, to przyjdzie
ci to latwo. zawieszenie mimo zlozonej geometrii wyposazone jest w tanie
teleskopy (showa, jesli pomne) i wlasciciele czesto je wymieniaja. gs prowadzi
sie jak cadillac (duza bezwladnosc masy) bez wzgledu na nawierzchnie. na
asfalcie to zaleta, ale na luznej nawierzchni mialem wrazenie niemal kompletnego
odizolowania od podloza. zupelnie inaczej na 950. white power wybiera wszystko,
ale rama, kierownica i podnozki jakims sposobem stawaly sie integralna czescia
mojego ukladu nerwowego z impulsami przesylanymi w obie strony. trudno to
opisac, ale zawieszenie czuje sie jak wlasne miesnie, linki od manetki i ciegna
hamulcow jak wlasne sciegna, a przepustnice jak kolejna zastawke w sercu. na gs
sie jezdzi, na 950 sie zyje. najwieksza wada ktm jest to, ze na tym motocyklu
sie chce przekroczyc granice, bo jest to cholernie latwe. na gs mozna pic kawe w
czasie jazdy, jesli sie chce, na 950 chce sie jechac. zawieszenie troche faluje
(to bylo na 2004 - pozniejsze modele maja krotsze skoki), ale bonusem jest
znakomita kontrola na gorszej nawierzchni. procz tego, w przeciwienstwie do
czolgu gs, 950 mozna kontrolowac kolanami przy jezdzie na stojaco i jest to
bardzo przyjemne.
oba motocykle maja swoje 'problemy'. ktm wywodzi sie wprost z motocykli
wyczynowych (co oznacza serwisowanie silnika co 10 motogodzin) i jast adresowany
do tych, ktorzy sa w stanie zaakceptowac krotkie interwaly pomiedzy serwisami
(ustawienie zaworow, synchronizacja gaznikow itp) w zamian za wyczynowe osiagi.
czasami ciekna im sprzegla, chlodnica, czsem sypia sie uszczelki glowicy
(wyraznie grzeje sie w czasie jazdy), ale wszystkiego mozna uniknac, jesli robi
sie bardziej, niz regularne przeglady. jezeli 950 to raczej roczniki 2005 i
2005.5, bo maja wszelkie fabryczne uaktualnienia i sa stosunkowo najmniej
awaryjne. 950 to supersport wsrod dualsportow i wymaga super uwagi. gs'y tez
maja swoje problemy, ale o ile jestem w stanie zrozumiec zdarzajace sie awarie u
ktm, to trudno mi zgodzic sie z tym, ze w superdrogiej superkonstrukcji bmw
odpadaja transmisje. nie jest to powszechne, jednak zdarza sie. w moim
przekonaniu, gs powinien byc kompletnie bezawaryjny za takie pieniadze i wobec
przeznaczenia, ktorym jest daleka turystyka. slysze czesto, ze wszystkie
motocykle miewaja usterki, ale slusze tez, ze taki v-strom za pol ceny gs'a jest
kompletnie kuloodporny (zwlaszcza od k4 w gore), a i tigery od czasu, gdy maja
wzmocnione bloki silnika nie sypia sie. nie rozumiem tez konstrukcji, w ktorej
zbiornik mocowany jest na trzech roznych rodzajach srob. i tak moglbym wyliczac
i wyliczac.
koniec koncow, na przekor przesadzonym slowom, oba motocykle to znakomite
maszyny i wiekszosc z nich nie sprawia wiekszych problemow; te pojawiaja sie
zwykle przy intensywnaj albo ekstremalnej eksploatacji. chcesz sobie wygodnie
jezdzic, pokazywac, na co cie stac i wzbudzac podziw, kup gs'a. chcesz stawiac
motocykl na kolo na trzecim biegu, potrafisz jezdzic, kup sobie 950. myslisz o
setkach kilometrow asfaltu - gs. potrafisz jezdzic w terenie i lubisz to - 950.
gdybym sam potrafil jezdzic i wiedzial, w czym i jakim kluczem grzebac, juz
dawno mialbym 950. ale wciaz czekam i ucze sie. wyrzadz mi przysluge i nie rob
sobie obciachu, jezeli nie jestes w stanie uzytkowac ktm'a zgodnie z jego
przeznaczeniem:

tv1.ebner.cc/lc8-werbung
www.950supermoto.com/
widzial ktos takie reklamy gs'a?

warto przejechac sie gs'em przed kupnem. nie kazdemu odpowiadaja hamulce z
serwomechanizmem. po tym co napisales, sugerowalbym jednak tigera, jak ktos
wspomnial. wiecej charakteru, mniej pozerki, wiecej wrazen za mniej kasy. Obejrzyj więcej postów



Temat: Serwis motocyklowy "PROKAR" w Gdyni.
Serwis motocyklowy "PROKAR" w Gdyni.
W moim poście dotyczącym serwisu w Gdyni chciałbym opisać moją sytuacje, w
której zostałem oszukany! Jestem motocyklistą juz 10 lat. Dwa lata temu
zakupiłem motocykl sportowy marki KAWASAKI ZX6R. Po roku od dnia zakupu gdy
silnik odmówił posłuszeństwa, dostarczyłem go do serwisu "PROKAR" w gdyni w
celu naprawy 2 lipca 2004 roku. Pan Oskar(właściciel serwisu) obiecywał iż
motocykl zostanie naprawiony jak najszybciej. Motocykl stał w zakładzie cały
lipiec i sierpień by w połowie września odebrać go z warsztatu.(Koszt naprawy
2.600 zł.) Byłem zapewniany ze motocykl bedzie gotów za dwa tygodnie od dnia
dostarczenia, by po dwóch tygodniach ze za tydzień. I tak w kółko. I w końcu
odebrałem go po całym sezonie przed jesienią. Jednak nalegali by zostawić.
Wiedząc ze motor miałby cały sezon przestać w serwisie, poszukałbym inny.
Jednak Oskar Nalegał, że motor zostanie naprawiony szybko. Po odebraniu
maszyny musiałem dotrzeć silnik, więc moja eksploatacja do 1000 kilometrów
miała przebiegać bez wariackiej jazdy. Dostosowałem sie do tych poleceń i
potem po przejechaniu 1 tys. km przygotowałem motocykl na zimę. Następnie
wiosną pojechałem do "PROKAR-a" na wymianę oleju. Następne tysiac kilometrów
przebiegło w spokojnej turystycznej eksploatacji.I znów silnik odmówił
posłuszeństwa. Pomyslałem iz jest jakaś mała usterka, którą trzeba usunąć,
ponownie dostarczyłem busem motocykl do serwisu "PROKAR". Obiecali zająć się
jak najszybciej. Umową było skontaktowanie sie telefonicznie jaka jest
usterka i ile koszta powinny wynosić. Po kilku tygodniach których nie
otrzymałem zadnej wiadomosci z serwisu postanowiłem pojechać do "Prokara" i
dowiedzieć się. Panowie mówiąc ze zapomnieli, na miejscu wyliczali koszta,
które wyszły na kwotę 2.800 zł. Okazało się ze w motocyklu nastąpiło
całkowite zniszczenie silnika! Błąd mechanika próbowali zwalić na mnie winę,
iż motocykl był jezdzony do granic jego wytrzymałości. Kompletne bzdury!
Motocykl zapakowałem do busa i pojechałem do innego zakładu. W innym
mechanicy przejrzeli głowicę i powiedzieli, ze winą nie była "katownicza"
jazda lecz zła regulacja gazników i zle złozony silnik u "PROKARA"! W
motocyklu nastąpił wybuch i totalne zniszczenie silnika. Nie z mojej winy
jestem obciązony kosztami zwiazanymi z kupnem silnika. Dowodem tego ze silnik
nie był katowany, były potwierdzone przez innego mechanika wyjaśnienia ze
nagar zaworów był koloru czarnego a nie brązowego kiedy motocykl jest w
eksploatacji jazdy wyscigowej! Zle złożony i zła uregulowana synchronizacja
gazników doprowadziła do tego ze musze teraz poszukac i kupic silnik do
motocykla. Nieodpowiedzialność, niesłowność, i nieuczciwość ludzi ktorzy
pracują w serwisie doprowadziła do tego, ze mam problemy finansowe. Dlatego
chciałbym WSZYSTKICH MOTOCYKLISTÓW USTRZEC przed serwisem "PROKAR" w Gdyni.
Mam nadzieję ze nikt nie będzie miał problemów przez jakie ja teraz muszę
przechodzić. Przepraszam za tak długi post, ale mam nadzieję ze niektórzy
wezmą pod uwagę moją sytuację i nie będa mieli kłopotów przez tych
nieuczciwych ludzi w serwisie. Pozdrawiam motocyklistów szczególnie z
trójmiasta a także polski! Obejrzyj więcej postów



Temat: Znasz li ten kraj ?
harlista, nie czytaj, it's very obscene!
pozwolcie, ze sie wtrace.
1. There is nothing wrong with an older Goldwing. Ja raz cos takiego kupilem
kilka lat temu a motocykl byl rok 1984, 4 cyl i byl fantastyczny. Wygoda do
perwersji, mozna na takim zrobic 600 mil bez odczuwania zmeczenia tak, ze z
technicznego punktu widzenia (jak dobrze utrzymany) to moze byc nawet po 30,000
mil jak nowy. Pamietaj ze japonskie motocykle nie ciekna olejem, nie ma byc pod
nim prawa nawet kropka. Sprawdz czy ma mokro pod silnikiem, przejedz palcem.
Opona, jak stare i jak zuzyte. Opona to taka rzecz ze radze natychmist wymienic
na nowe i do tego nie rob tego sam, nie lataj i nie kupuj tanich. W jakim
stanie sa hamulce? Jedz do dilera, zaplac pare groszy za przeglad. przygotuj
sie ze wiekszosc dilerow nie chce nic robic w motocyklach starszych niz 10
lat. Czy silnik rowno chodzi na wszystkich cylindrach? Jezeli masz tych
cylindrow np 4 to juz wymagana jest synchronizacja gaznikow, chyba ze juz jest
na wtrysk. Wymien filtr paliwa i wyplucz zbiornik. Taniej to zrobic w domu.
Jak harlista pisze, idz na kurs motocyklowy. Trwa jeden weekend, ocali ci zycie
i naucza cie tak ze nie zabijesz sie od razu.

Musisz miec caly stroj motocyklowy, nawet jak jest upal 100 stopni w cieniu to
musisz byc przepisowo ubrany. O blad na drodze latwo, leczenie jest dlugie i
kosztowne. Przepisowy ubior to przede wszystkim dobre buty, z zelowka na
poslizg przeciwolejowy. To ci moze uratowac zycie. Mnie raz uratowalo.
Hamulce biora tak ze 70% biora z przodu a 30% z tylu- na odwrot niz w rowerze.

To jest kosztowne hobby jak to wszystko pododajesz. Poza tym wiek ma cos tez tu
do rzeczy. Jest to sport (hobby) samotnikow, ludzi ktorzy przegrali zycie
(harlista, to nie ma nic wspolnego z toba, wiem ze nie przegrales zycia ;) i
spotkasz tam roznych ludzi, bardzo czesto takich ze nie zamienilbys z nimi
jednego slowa gdzyby nie to nowe hobby. Jezdzenie w klubie moze oznaczac
jezdzenie od knajpy do knajpy zeby zjesc sniadanie, obiad, jakies piwo czy
deser. Na parkingach/kempingach sie pije i sie pali co tam jest do wypalenia.
Ucieka sie w ten sposob np od zon, zycia czy braku kierunku. Na temat Harleyow
sie nie wypowiadam ale raz takiemu jednemu ktory chcial pokazywac co to on nie
moze - wysypala sie skrzynia na odludziu. Po pol godzinie placzu zlitowalem sie
i wyciagnalem komorke zeby mogl zadzwonic po 'chase van' Z grzecznosci pomine
wytlumaczenie co to jest i do czego to sluzy.

Policz tak: $1000 na ubior, jakies $300 za kurs, benzyna, oleje (i to nie
jakies tam podstawowe, tylko specjalne syntetyki), garaz dla tego sqrviela, o
oczywiscie podam ci sekret. Po miesiacu jezdzenia obudzisz sie o godz 2:00 nad
ranem w poniedzialek (to jest ta noc z niedzieli na poniedzialek) z qreskim
bolem w nadgarskach, promieniujacym w obojczyki. Nie bedziesz wiedzial co sie z
toba dzieje. Bedzisz klal na czym swiat stoi i pomyslisz ze to uwiad starczy w
czlonkach. Bol troche przejdzie ale pojawi sie znowu z regularnoscia zegarka za
tydzien, o tej samej porze. Wiekszosc motocyklistow nigdy nie kojarzy tego z
wibracjami cholernej kierownicy, mikrowstrzasy itp. Bardziej otwarci koledzy
oswieca cie: aa, to normalka, po to jest aleve.
Bol, o dziwo przechodzi po sprzedaniu motocykla. Zapewniam cie ze dzien kiedy
sie pozbedziesz tego pozeracza gotowki bedzie twoim najszczesliwszym dniem w
zyciu. Jezeli myslisz o oszczedzaniu benzyny jezdzac tym jednosladem: moj
sasiad w Niemczech tak tez myslal. Pomine detale ale on, kierowca zawodowy, ma
nogi na sruby. Ktos zrobil blad. Jego syn odziedziczyl motocykl i to samo sie
stalo. Tez sruby compliments of fine German doctors.

Jeden w klubie spotkal sie z beczka ktora sie odczepila od ciezarowki. Szpital
wielomiesieczny w odleglym od rodziny szpitalu bo nie mozna go bylo
transportowac przez kilka miesiecy.

Klub motocyklowy dzieli sie na tych ktorzy sie tam chca dostac i na tych ktorzy
chca stamtad sie wyrwac.
Jak juz zechcesz sie odczepic od tego sportu to mam sugestie: daj za darmo swoj
wspanialy zestaw (buty zachowaj, sa fajne, szukaj francuskich, sa najlepsze) i
modl sie zeby ten kupiec tylko sie nie rozmyslil. Jak to zrobic? Ano powiedz mu
ze mu dasz np helm za darmo (dobry helm kosztuje $300+). Warto. Dzis bym nie
pisal gdybym takiego helmu nie kupil kiedys...

Co jeszcze? harlista bedzie mnie nienawidzil ale to jest niestety druga strona
medalu o ktorej nikt nie chce mowic. Moja opinia? Daj sobie spokoj, tobie to
jest naprawde niepotrzebne, po jaka cholere maja ci wkrecac sruby bo jakas
p..zda sie pospieszyla, jak np dzisiaj. Na moich oczach doszlo do wypadku, to
mialem byc ja tylko cos bylo nie tak i poczekalem dwie sekundy po zielonym.
Wyobraz sobie ze jedziesz z predkoscia 45mil/h. Masz zielone swiatla, nagle z
bocznej facet robi blad i blokuje ci przejazd. Ty masz do wyboru auta po lewej,
auta po prawej albo hamul -(ce). Ale jaka strategia hamowania? Czasu malo, ty
pedzisz, a debil staje na skrzyzowaniu bo mu odbilo... Zaciagasz przedni z
calej sily i w tym momencie zaczyna sie modlic i leje sie z ciebie ciurkiem po
kaskiem.. czy ten ch. nie rozumie??? Cudem stajesz it w jednym kawalku. O dziwo
nie zarzucilo. Deszcz spada za chwile...5 minut wczesniej i po tobie. Nie
wspomne o tym ze kazdy piasek urasta do rangi zycia i smierci: polecisz na
morde jak skrecisz kolo: masz jak w banku... I tym wesolym akcentem szczerze
odradzam tego typu sporto-hobby. Zrob sobie fajna 20-stopowa zaglowke, koszt
maly, zabawa duza i zazdrosc wszystkich murowana :) A jak ci cos nie wyjdzie to
wypieprzysz te pare arkuszy porznietej taniej sklejki na smietnik.
Obejrzyj więcej postów